Szczegółowa specyfikacja działań w ramach kompleksowej obsługi handlowej:
wyszukanie potencjalnych klientów,
negocjacje bieżących umów handlowych,
przygotowanie kompleksowej oferty firmy dla wybranego rynku,
tłumaczenie i tworzenie wszelkich materiałów sprzedażowych (opisy produktów, katalogi itd.),
bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami w siedzibach klientów i prezentacja oferty produktowej,
kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami w celu omówienia szczegółów współpracy lub umówienia spotkań bezpośrednich,
szczegółowa analiza konkurencji i dopasowanie oferty firmy do potrzeb wybranego rynku,
kompleksowa obsługa zamówień, dostaw, transportu i odprawy celnej.
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów:
handlowych,
dystrybucyjnych,
serwisowych.
Zabezpieczenie interesów firmy:
wyspecjalizowani w poszczególnych dziedzinach doświadczeni eksperci opiniują różnego typu umowy i negocjują ich warunki. Czuwamy nad tym, aby wykonywane działania realizowane przez naszych klientów były dla nich korzystne i bezpieczne.